Hakkımızda

Eko Güven danışmanlık faaliyetlerini 2011 yılından beri İş Güvenliği ve Çevre alanlarında sürdürmektedir.

Eko Güven, İş Güvenliği ve Çevre alanında her sektörde proje yönetimi ve yönetim danışmanlığı hizmetleri vermektedir.

Eko Güven proje bazlı danışmanlık ve yönetim hizmetlerinin yanı sıra, işyerlerine İSG Yönetim Planı Hazırlığı, işyeri İSG Bütçesi Hazırlığı, Risk Analizi, Acil Eylem Planı, Temel İSG Eğitimleri, İşyeri Tehlike Sınıfı Tespiti, İSG Mevzuatı Danışmanlığı, İş Güvenliği Danışmanlığı, Çevre Danışmanlığı gibi İş Sağlığı ve Güvenliği organizasyonuna yönelik hizmetler sunmaktadır.

Eko Güven  yurt içinde faaliyet gösteren sektöründe lider müşterilerine ait birçok projede İSG, Çevre Hizmetleri Yönetimi ve Yönetim Danışmanlığı hizmetleri vermektedir.

Eko Güven olarak 5 yıla yakın sürdürdüğümüz faaliyetlerimiz arasında İş Sağlığı ve Güvenliği ile Çevre Güvenliği bulunmaktadır. Tecrübeli kadromuz İş güvenliği konusunda sizlere en iyi hizmeti vermek için hazırdır. İş Sağlığı ve Güvenliği & Çevre alanında, her sektörde, proje yönetimi ve yönetim danışmanlığı hizmetleriniz için bizi mutlaka arayın.